• 06-11-2024, 08:01:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam dostlar, dun polymarketteki USA secim yarisina katildim son $280 kriptoyu bastim, su an 430 seviyelerinde 450' den kapanacak TRUMP kazanirsa, katilmak isteyenler hala katilabilir ama su an oran cok dustu %3 lere ben katildigimda %60' lardaydi, elon musk in destekledigi ve tum dunyaya kendini kanitlamis adama karsi hala KAMALAYA yatirim yapanlari aklim cidden almiyor haha, bu animi da sizinle paylasmak istedim
  • 06-11-2024, 08:57:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bereket versin
  • 06-11-2024, 09:28:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Zokent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bereket versin
    eyv, daha fazla param olsa gozumu kirpmadan basardim 3 milyar $ hacime ulasti, TRUMP in kazanacagi o kadar kesin ki, hic teredddut etmedim haha