Selam dostlar, dun polymarketteki USA secim yarisina katildim son $280 kriptoyu bastim, su an 430 seviyelerinde 450' den kapanacak TRUMP kazanirsa, katilmak isteyenler hala katilabilir ama su an oran cok dustu %3 lere ben katildigimda %60' lardaydi, elon musk in destekledigi ve tum dunyaya kendini kanitlamis adama karsi hala KAMALAYA yatirim yapanlari aklim cidden almiyor haha, bu animi da sizinle paylasmak istedim