• 28-10-2024, 02:49:19
    #10
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok fazla radyasyon yiyoruz galiba ya herkes bi değişik
    Çernobil burası siz nerde yaşıyorsunuz
  • 28-10-2024, 02:52:32
    #11
    Geçmiş olsun, sıradan bir olay hergün 10 defa yaşıyoruz zaten
  • 28-10-2024, 02:54:45
    #12
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, sıradan bir olay hergün 10 defa yaşıyoruz zaten
    Teşekkür ederim hocam, bunu normalleştirmemek ve kabul etmememiz gerekiyor. Çünkü bu tür durumlar kaza ile sonuçlandığında oldukça tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor
  • 28-10-2024, 05:36:39
    #13
    Geçmiş olsun ama bı tik abartılmış bir durum oda haberci olmanızdan geliyor olsa gerek.
  • 28-10-2024, 06:54:05
    #14
    Kişisel Rütbe
    tunahanertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmek teknem. Basın aracı olmasından değil. İş aracım olmasından. Gazeteci olsan zaten bu şekilde ukala yazmazdın. Umarım hayatın boyunca birinin himayesi altında getirini götürünü yaparsın. İnsanlarda gerçekten saygı kalmamış. Geçmiş olsun demeyi çok görüyorsunuz. Yine de eyvallah
    Hemen başlamışsın bedduaya bizimde ekmek teknemiz allaha şükür ve sahibiyiz ben acaba başka olayı varsa bilgilenelim dedik yazık yani
  • 28-10-2024, 10:17:32
    #15
    bunlar istanbulda klasik