tunahanertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekmek teknem. Basın aracı olmasından değil. İş aracım olmasından. Gazeteci olsan zaten bu şekilde ukala yazmazdın. Umarım hayatın boyunca birinin himayesi altında getirini götürünü yaparsın. İnsanlarda gerçekten saygı kalmamış. Geçmiş olsun demeyi çok görüyorsunuz. Yine de eyvallah
Hemen başlamışsın bedduaya bizimde ekmek teknemiz allaha şükür ve sahibiyiz ben acaba başka olayı varsa bilgilenelim dedik yazık yani