Bizdemi yayıncı olsak? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bizdemi yayıncı olsak?
32
●
3.374
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bizdemi yayıncı olsak?
1
2
3
4
25-10-2024, 21:09:44
#1
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Merhaba 5 dk da aldıkları jeton sayısını foto ile atıyorum ben hesapliyamadim gerçekten boşa yaşıyoruz.
25-10-2024, 21:11:40
#2
MuratCENGEL
Yapabilirsen yap hocam zaten
bende YouTube a başlayacağım mesela
25-10-2024, 21:13:19
#3
Dogukann
Yani ne kadar kazandılar hocam kısa sürede ?
25-10-2024, 21:14:14
#4
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Dogukann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani ne kadar kazandılar hocam kısa sürede ?
sadece altakkini hesapladım 282 bin tl
25-10-2024, 21:14:40
#5
ELLAS
Bu insanları gördükce gerçekten bazen boşluğa düşüyorum.. Acaba boşa mı çabalıyorum diye.
25-10-2024, 21:17:15
#6
Dogukann
YEF DİGİTAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sadece altakkini hesapladım 282 bin tl
Tiktok nerdeyse yarısını alıyor diyelim kafadan 1 gün içerisinde en az 150k kazanç
25-10-2024, 21:17:41
#7
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Dogukann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tiktok nerdeyse yarısını alıyor diyelim kafadan 1 gün içerisinde en az 150k kazanç
bu atanlara para nerden gelio asıl konu o bence
25-10-2024, 21:18:18
#8
Dogukann
YEF DİGİTAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu atanlara para nerden gelio asıl konu o bence
Yoksa bu twitch bit olayına dönmesin
İnsanın aklına gelmiyor değil
25-10-2024, 21:18:43
#9
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Dogukann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yoksa bu twitch bit olayına dönmesin
İnsanın aklına gelmiyor değil
öyle zaten
ceza yokki aldılar herkesi geri saldılar
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler