grsy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizdemi yayıncı olsak?
32
●3.374
- 26-10-2024, 13:00:36Devletin bazen açıkça söyleyemediği konular vardır. Asgari ücret alıp 1.5 m k.k. limitine sahip vatandaşlar var. Bankada üç kuruş parası olan acaba savaş çıktığında devlet paramı öder mi diye düşünüyor. Peki, 1.5 k limite sahip kişiler ödeme yapmadığında ne oluyor. Bana göre vergi tutarı az. 7500 tl olmalı.
- 26-10-2024, 13:03:09Hepsi yapmıyor zaten hocam bazı manyaklar gerçekten para atıyorkasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2024, 13:34:29Aslında kara para yanlış tabir Doğrusu "Kara parayı sisteme sokmak" Yapan 3 kuruş alıyor ama Ceza onlara kalıyorkasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2024, 20:58:34Evet yayıncılıkta çok iyi para var. Ben artık tüm internet sosyal medya işlerini bırakım bu işle uğraşıyorum. Bu işi keşfedene kadar harbiden boşa yaşıyormuşum. Şuanda bu mesajı 3 katlı havuzlu bir villadan yazıyorum. Ufak bir ekibim var farklı alandaki bir yayıncılıktan ayda 10k$ ila 30k$ kazanç elde ediyoruz. Bu işleri herkes yapabilir mi derseniz, tabikide yapamaz. Üretkenlik yeteneği olan ve ağzı iyi laf yapanların yapabileceği bir iştir. Bunun haricinde ne yazık ki boş boş yayında oturursunuz
Bu ay kazanılan rakam mesela aşağıya ekledim. Hangi alanda yetenekliyseniz o alanda yayıncılık ile uğraşın. (Bu arada tiktokta yayıncılık yapmıyoruz. Yabancı dil ile yurt dışında yayıncılık yapıyoruz. Bilgi için mesaj atmayınız.)

