Arkadaşlar selamlar. Pazartesi sabahı aracımın şanzımanı indirilmek üzere sanayiye götürdüm. Daha önce şanzıman vuruntu sebebinden götürmüştüm. 2 kere şanzıman indirildi sorun çözülmedi. Şimdi 3. İndiriliyor. Şanzıman revize yapıldı ve yaklaşık aracım 28 gün sanayide kaldı. Şimdi ustam ise diyor ki şanzıman beyninde sorun var parça bulmaya çalışıyoruz. İddasına göre sorun pazartesi tespit edildi cumaya kadar şanzıman beyni aranıyor ve verdiği cevap bu şekilde.
araç honda civic 2016 otomatik. Gerçekten dediği gibi bulunmayan bir parça mı yoksa işin içinde başka bişey mi var? Bilen biliyor daha önce bunla alakalı konu açmıştım ve süreci yazmıştım. Bu parça bulunamıyor mu ve fiyatı ne oluyor? Whatsapp konuşması aşağıda.