• 18-10-2024, 21:04:11
    #1
    Arkadaşlar selamlar. Pazartesi sabahı aracımın şanzımanı indirilmek üzere sanayiye götürdüm. Daha önce şanzıman vuruntu sebebinden götürmüştüm. 2 kere şanzıman indirildi sorun çözülmedi. Şimdi 3. İndiriliyor. Şanzıman revize yapıldı ve yaklaşık aracım 28 gün sanayide kaldı. Şimdi ustam ise diyor ki şanzıman beyninde sorun var parça bulmaya çalışıyoruz. İddasına göre sorun pazartesi tespit edildi cumaya kadar şanzıman beyni aranıyor ve verdiği cevap bu şekilde.

    araç honda civic 2016 otomatik. Gerçekten dediği gibi bulunmayan bir parça mı yoksa işin içinde başka bişey mi var? Bilen biliyor daha önce bunla alakalı konu açmıştım ve süreci yazmıştım. Bu parça bulunamıyor mu ve fiyatı ne oluyor? Whatsapp konuşması aşağıda.
  • 18-10-2024, 21:07:16
    #2
    .best ONE 🏆
    genel olarak araç beyni çıkma tercih ediliyor ve pahalı bir parça şanzıman da o şekildedir. Ama bu genel bir usta yalanıdır parça buluyoruz falan bana da demişlerdi sahibindende birkaç tane vardı ama ustalar bildiği yerden garantili de almaya çalışıyor olabilir veya ucuza getirmeye çalışıyor olabilir. şanzıman dağıtılmadıysa al aracı kullan arasınlar hocam.
    ve evet doğru beyinler pek anında bulunan şeyler değil
  • 18-10-2024, 21:14:36
    #3
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genel olarak araç beyni çıkma tercih ediliyor ve pahalı bir parça şanzıman da o şekildedir. Ama bu genel bir usta yalanıdır parça buluyoruz falan bana da demişlerdi sahibindende birkaç tane vardı ama ustalar bildiği yerden garantili de almaya çalışıyor olabilir veya ucuza getirmeye çalışıyor olabilir. şanzıman dağıtılmadıysa al aracı kullan arasınlar hocam.
    ve evet doğru beyinler pek anında bulunan şeyler değil
    Hocam doğru ama 3 kere şanzıman indirip hatayı 3. De tespit etmek nedir artı olarak 28 gün şanzıman revize yapılır mı ne sorsam bir karşılık veriliyor ama hiç sonuç yok. Kaç ay önce 65 bin TL para ödedim ben buna.
  • 18-10-2024, 21:17:10
    #4
    .best ONE 🏆
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doğru ama 3 kere şanzıman indirip hatayı 3. De tespit etmek nedir artı olarak 28 gün şanzıman revize yapılır mı ne sorsam bir karşılık veriliyor ama hiç sonuç yok. Kaç ay önce 65 bin TL para ödedim ben buna.
    o da ustanın bilmezliği hocam genelde arızayı tespit için uğraşmayıp hani şundandır diyip direkt işlem yapıyorlar başka usta öneririm ama sen de o kadar para harcamışsın ondan o ustaya götürüyorsun büyük ihtimalle ondan dolayı beklemen en mantıklı yol gibi geliyor..
  • 18-10-2024, 22:10:29
    #5
    Evet zor bulunabilir.
    Çıkma çalışan beyin takacaktır..
    Sıfırı için sizde honda musteri hizmetlerini arayıp sorabilirsiniz.

    Bir de beyinciler var tamir ediyorlar orada varsa onlara parçayı gönderip tamir ettirebilirler.
  • 18-10-2024, 22:28:23
    #6
    Kolay bulunan bir parça değildir. Ama hız kazandırmak için piyasa rakamının üstü verilirse tabi ki hızlı bulunur.

    Vuruntu şanzıman beyninden olduğu kesin mi acaba asıl önemli konu bu. Çünkü volant, mekatronik varsa basınç tüpleri ve valflerden kaynaklı yapıyor ise o zaman boşa masraf olmuş olacak. Geçmiş olsun.
  • 18-10-2024, 22:34:15
    #7
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay bulunan bir parça değildir. Ama hız kazandırmak için piyasa rakamının üstü verilirse tabi ki hızlı bulunur.

    Vuruntu şanzıman beyninden olduğu kesin mi acaba asıl önemli konu bu. Çünkü volant, mekatronik varsa basınç tüpleri ve valflerden kaynaklı yapıyor ise o zaman boşa masraf olmuş olacak. Geçmiş olsun.
    Artık işin masraf boyutunu geçtim aracım neden yapılmıyor 3 kere şanzıman indi istedikleri parayı da verdim ama şanzıman yapılmıyor. Zaten para da talep etmiyorlar daha. En son çıkma şanzıman takacaklarını söylediler zaten olmazsa. Ama ben araçsız kalıyorum.