genel olarak araç beyni çıkma tercih ediliyor ve pahalı bir parça şanzıman da o şekildedir. Ama bu genel bir usta yalanıdır parça buluyoruz falan bana da demişlerdi sahibindende birkaç tane vardı ama ustalar bildiği yerden garantili de almaya çalışıyor olabilir veya ucuza getirmeye çalışıyor olabilir. şanzıman dağıtılmadıysa al aracı kullan arasınlar hocam.
ve evet doğru beyinler pek anında bulunan şeyler değil
Hocam doğru ama 3 kere şanzıman indirip hatayı 3. De tespit etmek nedir artı olarak 28 gün şanzıman revize yapılır mı ne sorsam bir karşılık veriliyor ama hiç sonuç yok. Kaç ay önce 65 bin TL para ödedim ben buna.