Kıza ne kadar burs veriyormuş da dünyayı gezebiliyor onu anlamadım ben

Bu burs parasıyla falan yapılacak şey değil belli ki kızın zaten maddi durumu yerinde ve evet bursa da ihtiyacı yok gibi görünüyor.
Ama doktor hanım siz de burs vereceğiniz öğrencileri önceden araştırmıyor musunuz? Yani neye dayanarak burs bağlamışlar?
Mesela en basit depremde maddi sıkıntılara giren öğrencilere verseydiniz bursu.
Story görüp "valla sen bizden iyi geziyorsun" diye kızdan parayı geri istemek bana çok saçma geldi ne olursa olsun. Utanç verici.
Ama bursu keser kesmez orasına kimse karışmaz.