anlatılmaz böyle şeyler ama üniversiteli bir genç arkadaşımıza kendi çapımızda destek oluyorduk birebir aynı olayları biz de görmeye başladık. Mesela ben eşimle çok pahalı diye gitmedim mekanlarda fotoğraf paylaşmaya başladı pahalı diye kiralamadım araçlarda videolar çekmeye başladı bir yerden bir yere giderken sürekli taksiyle gittiğini ve bundan keyif aldığını yazmaya başladı. Biz yine gençtir yapar dedik ama biz dahil yaklaşık on aileden de burs aldığını öğrendik hiçbir şey söylemeden ödemeyi durdurdum bana yazmaya tenezzül bile etmedi çünkü en az parayı ben veriyormuşum

İnsan gezmeyecek mi elbette gezecek sinemaya da gitmeli tiyatroya da gitmeli adaya da gitsin fakat böyle insanların gözünün içine soka soka nispet yapar gibi paylaşımda bulunursa hoş olmuyor gizli yapsa da hoş olmaz. Karşı tarafın yaptığını ben doğru buluyorum kesinlikle bu zihniyette olan herhangi birisine yardım edilmemeli