• 14-10-2024, 12:30:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar geçen haftalarda bakanlığın doğruladığı Kişisel veriler işte böyle ele geçirildi;

    Haskoloğlu:

    E-Nabız verilerinin nasıl çalındığını direkt olarak çalan insanlar bana anlatmıştı. Dönemin Sağlık Bakanlığı yetkilileri, bu sistemin adminlerini evlerine gönderip oradan çalıştırmaya başladı. Hackerlar da o bilgisayarlar üzerinden sisteme sızdı ve günde Yüz binlerce veri çektiler. Normal bir ülkede o bilgisayarları bırakın eve göndermeyi, farklı bir WİFİ'ye bağlandığında tüm personel hakkında soruşturma başlatılır. Farklı bir USB bile takılamaz. 'Veriler, Katar'a 100 Milyon dolara satılmadı' keşke satılsaymış çünkü VERİLERİNİZ BELEŞ FİYATA ÇALINDI. O dönemin sağlık bakanlığı yetkililerin hepsi, vatana ihanetten yargılanmalı ancak sadece sağlık bakanlığı verileri de değil. Bunların hepsini zamana yayarak anlatacağım. Bazı gazeteci arkadaşlar haberlerimi kullandığında keşke benden aldığını söyleyecek erdemleri de olsa ama maalesef yok ve her seferinde benim cümlelerimi kendi sözleri gibi paylaşıyorlar.



    https://x.com/haskologlu/status/1845...-culQ681A&s=19
  • 14-10-2024, 12:31:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu eski
  • 14-10-2024, 12:34:29
    #3
    Hükümet her şeye yalan diyor zaten hiç bir kabahatını hatasını kabul etmiyor buda onları daha çok yanlışa sürüklüyor

    İşte ülkenin durumu ortada buradan anlamak lazım

    Uçuyoruz kaçıyoruz derken oysa ki ülke yere çakılıyormuş

    Yazı oldu güzel ülkemize

    35 milyon paralı parasız yabancıyı demiyorum bile
  • 14-10-2024, 12:38:03
    #4
    Kişisel Rütbe
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu eski
    Eski değil adamlar ana makinedeler hep diyoruz verilerimiz anlık anlık çalındı görünüyor diye normalde panelde çok çok ev konum gösterirken düşündüğümüz aslında herşeye sahip panel sebebi hackerler ana makinede
  • 14-10-2024, 18:42:13
    #5
    Panel denilen şey, anlık veri alabilen birşey, veri açığı var.
  • 14-10-2024, 19:09:06
    #6
    Bence halen sisteme erişimi var birilerinin.
    Bir ara eczaneden aldığınız ilacı dahi görebiliyorlardı. Demek ki anlık olarak sistemden veri çekilebiliyor.