Merhabalar geçen haftalarda bakanlığın doğruladığı Kişisel veriler işte böyle ele geçirildi;

Haskoloğlu:

E-Nabız verilerinin nasıl çalındığını direkt olarak çalan insanlar bana anlatmıştı. Dönemin Sağlık Bakanlığı yetkilileri, bu sistemin adminlerini evlerine gönderip oradan çalıştırmaya başladı. Hackerlar da o bilgisayarlar üzerinden sisteme sızdı ve günde Yüz binlerce veri çektiler. Normal bir ülkede o bilgisayarları bırakın eve göndermeyi, farklı bir WİFİ'ye bağlandığında tüm personel hakkında soruşturma başlatılır. Farklı bir USB bile takılamaz. 'Veriler, Katar'a 100 Milyon dolara satılmadı' keşke satılsaymış çünkü VERİLERİNİZ BELEŞ FİYATA ÇALINDI. O dönemin sağlık bakanlığı yetkililerin hepsi, vatana ihanetten yargılanmalı ancak sadece sağlık bakanlığı verileri de değil. Bunların hepsini zamana yayarak anlatacağım. Bazı gazeteci arkadaşlar haberlerimi kullandığında keşke benden aldığını söyleyecek erdemleri de olsa ama maalesef yok ve her seferinde benim cümlelerimi kendi sözleri gibi paylaşıyorlar.



https://x.com/haskologlu/status/1845...-culQ681A&s=19