Hocam yurt dışına çıkış bir çare değil.
Maalesef zora düşen herkes yurtdışına çıkma planı yapıyor.
Burada tutunmakta zorlanıyorsanız orada da tutunamazsınız.
Telefon, araba, iphone almak yetmiyor.
Hasta olsanız yardımınıza gelecek yok, çaresiz kaldığınız da elinizden tutacak yok, konuşacak arkadaş yok.
Sadece ekonomi gözüyle bakmamak da lazım.
Yaptığınız işler başkalarının ilgisini de çekmiyor olabilir.
Daha ilgi çekici yazılımlar yapabilirsiniz.
İngilizceniz varsa freelancer sitelerden iş alabilirsiniz.
Hayatımın en kötü yılını yaşıyorum.
19
●1.340