Suriyeli Esnaftan Küfür yedim :)
40
●3.706
- 07-10-2024, 19:00:55Size tavsiyem böyle durumlarda sessizce uzaklaşın.
Ben hukuki hakkımı ararım küfrün altında kalmam diye uğraşırken daha büyük pisliğin altında kalabilirsiniz.
Kadının beyanı esastır diye bir yasa var.
Bir kadın size agresif davranıyorsa alttan alarak sessizce uzaklaşın.
Kadın kötü niyetliyse direk içeri düşebilirsiniz.
KADES diye bir uygulama var, kadınlar bu uygulamadan polis çağırdılar mı telefonla aradığınızda 1 saatte gelmeyen ekip 5-10 dakikada geliyor.
Ve kadın onu taciz ettiğinizi ellediğinizi sıkıştırdığınızı tecavüz etmeye çalıştığınızı iddia ederse ters kelepçe yapar mahkemeye çıkarana kadar tutarlar.
Sütü bozuk erkekler olduğu gibi sütü bozuk kadınlar da var.
Tanımadığınız kadınlarla şahit olmayan video kaydı olmayan ortamlarda yalnız kalmayın.
Hele hele böyle agrsif çirkef tavırlı kadınlarla büyük tartışmalara girmeyin.
Sen kadını hakaretten şikayet etsen, o da çocuğumun önünde beni ellemeye kalktı kendimi korumaya çalıştım küfür ettim, çocuk ağlayınca kaçtı derse ne olacak?
Mahkemeye çıkana kadar gözaltında kalırsın, yargılama boyunca mahkeme tedbir koyabilir, uzaklaştırma verebilir, kesin deliller olmadığı için beraat etsen bile cinsel saldırı suçundan mahkemeye çıkman hayatın boyunca peşinden gelir.
İleride benzer bir durum daha yaşanırsa mahkemenin kanaati tavrı çok farklı olur.
Kadının beyanı esastır yasası yürürlükte oldukça tanımadığınız kadınlar ile tartışmayın, hatta mümkünse baş başa bile kalmayın.
Ne zaman bir ruh hastası kadına denk geleceğiniz belli olmaz. - 07-10-2024, 19:18:12evet tekrar ediyorum 3 senedir sokakta yaşayan arkadaşım var kiralar yüksek diye hurda arabada yaşayıp işine gider karşı komşusuda suriyeli balkondan ona yemek verirkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse uzamasın sevmiyorum din kardeşlerini düşünenlere adres veririm gitsin arabayı ziyaret etsin adamı
- 07-10-2024, 19:52:07oyunkodu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alibeyköy/ Eyüp Sultan - 08-10-2024, 12:58:24Sen suriyeli olduğunu bile bile alışveriş yaptıysan senin ezikliğin. Siyasi yorum yapılmasın demişsin al sana siyasi olmayan yorum.
Belli ki malum partilisin. Bu suriyelilerden gelen bütün belalar sıkıntılar sizin gibilere denk gelmesi dileğiyle...
Mesajlara bakınca adalet sana da lazım olmuş, şeriat istemişsin. Umarım bu suriyelilerden gelen bütün belalar onları bu ülkeye getiren sizlere yönelir...
Sizin seçtikleriniz başa gelmeden bugünkü gibi adaletsizlik yoktu, ümitsizlik yoktu. Sonuçta ülkeyi bu hale getiren sizlersiniz. Biz daha önce muhatap olduk artık sizin de adaletsizlikle muhatap olmanızın vakti geldi.
Ama belli ki bütün derdiniz çalışan sistemi bozup, bu sistem bozuk aslında bizim kafamızdaki uygulansa o zaman herşey düzelecek demiştiniz.
İstanbul sözleşmesinden bu niyetle çıktınız ne oldu sizin getirdiğiniz sistem çözdü mü?
Belediye seçimlerini kaybettiği günden beri her tarafa çöp atıp "chp çöplüktür" diyen zihniyet güç sahibi olduğu sürece bu ülkeye iyi günler gelmez...
WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-10-2024, 14:44:37Gece tecavüze uğrayıp , '' orada o saatte ne işin vardı '' diyen amcalar gibi yazıyorum. Suriyeli esnafların yeri zaten belli oluyor , kendilerini tabeladan ya da cam giydirmesinden anlaşılıyor. Ne işin var Suriyeli esnaf ' da . Hırsız olsun Türk vatandaşı olsun. Kimse kusura bakmasın ancak bu kadar karşıyım Suriyelilere.
neyse uzamasın sevmiyorum din kardeşlerini düşünenlere adres veririm gitsin arabayı ziyaret etsin adamı