Gece tecavüze uğrayıp , '' orada o saatte ne işin vardı '' diyen amcalar gibi yazıyorum. Suriyeli esnafların yeri zaten belli oluyor , kendilerini tabeladan ya da cam giydirmesinden anlaşılıyor. Ne işin var Suriyeli esnaf ' da . Hırsız olsun Türk vatandaşı olsun. Kimse kusura bakmasın ancak bu kadar karşıyım Suriyelilere.