88/3 tertip Kimse Varmı Yoksa Yanlızmıyım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
88/3 tertip Kimse Varmı Yoksa Yanlızmıyım ?
17
●
1.004
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
88/3 tertip Kimse Varmı Yoksa Yanlızmıyım ?
1
2
31-07-2009, 01:04:53
#1
Metin47
Üyeliği durduruldu
slm Arkadaşlar,
Ben 89/3 Yani 20 gün Sonra Askere gidiyorum r10 dan başka gidecek Yani Tertibim Varmı ? Yoksa Yanlızmıyım ?
31-07-2009, 01:52:44
#2
BABA
nereye düştün gülüm
31-07-2009, 02:08:19
#3
Metin47
Üyeliği durduruldu
daha öğrenemedim
31-07-2009, 02:16:13
#4
GoKKusaGi
Üyeliği durduruldu
nereye düştün?
31-07-2009, 02:17:17
#5
BABA
Ağustosun ilk haftası belli olur, yazarsın bildiğimiz yerse yardımcı oluruz. göz açıp kaparsın biter merak etme
31-07-2009, 02:19:07
#6
Metin47
Üyeliği durduruldu
Pazartesi Öğrenecem İnşalah
31-07-2009, 03:02:18
#7
dEsir0us
89/3 olmasın o
hayırlı teskereler
31-07-2009, 04:47:26
#8
TimeToRock
Üyeliği durduruldu
hayırlı teskereler
31-07-2009, 04:51:08
#9
Fear
Üyeliği durduruldu
88/3 ler geçen sene gitmedimi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler