Konu
88/3 tertip Kimse Varmı Yoksa Yanlızmıyım ?
31-07-2009, 01:04:53
#1
Metin47
Üyeliği durduruldu
slm Arkadaşlar,
Ben 89/3 Yani 20 gün Sonra Askere gidiyorum r10 dan başka gidecek Yani Tertibim Varmı ? Yoksa Yanlızmıyım ?