• 04-10-2024, 10:54:30
    #28
    aynısı yaz başlangıcında iki elimde birden çıktı bir hafta içerisinde kendiliğinden geçti. geçmiş olsun.
  • 04-10-2024, 11:19:51
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Bende de arada oluyor ama bu kadar fazla değil. 15-20 tane parmaklarda nokta oluyor. Sonra soyulup gidiyor.
  • 04-10-2024, 11:36:00
    #30
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    egzama bu
    yok tüberküloz
  • 04-10-2024, 11:44:36
    #31
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok tüberküloz
    yıllardır banada oluyor heleki toprağa elim değsin telefon parmak izimi bile okuyamaz, eskiler egzama demişti fakat şimdi araştırdığım kadarıyla mevsimler alerji
  • 04-10-2024, 18:11:50
    #32
    Cildiye uzmanına neden görünmüyorsunuz?
  • 04-10-2024, 18:14:14
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktora niye gostermiyorsun?
    Ne gerek var hocam? Bakın bir sürü tanı konmuş zaten, birazdan ilaçta yazarlar.
  • 04-10-2024, 19:30:47
    #34
    Aynı şekil bende de bulunuyordu bi aralar yanlış hatırlamıyorsam terlemekten dedi doktor / Birkaç Ay önce çekilen foto

    Doktora Görünmekte Fayda var mutlaka doktora görünün bence

  • 04-10-2024, 20:53:12
    #35
    Nemlendirici el sabunu kullanın ve elinizi yıkadıktan sonra iyicene kurulayın .