hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok tüberküloz
yıllardır banada oluyor heleki toprağa elim değsin telefon parmak izimi bile okuyamaz, eskiler egzama demişti fakat şimdi araştırdığım kadarıyla mevsimler alerji