Tarım Bakanlığın çalışmaları var ama yeterli değil..Çok hızlı çoğalıyorlar. Sezonda 14 bin yumurta bırakabiliyormuş.Devlet bu böceğin larvalarında parazit oluşturan Samuray arısı da ithal etmiş..Umarım çözüm bulunur. Yoksa Türkiyeyi komple saracak..Çok ciddi bi durum..
Sonbahar ayında kış uykusuna yatmak için evlere girmeye çalişiyorlar..Tüm duvarkarda balkonda pencere kenarlarını sarmışlar..Leş gibi de kokuyorlar... Bu durumdan muzdarip olan var mı acaba?
