Tufan53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce peceteye sarıp balkondan aşağı attım. Yapmamız gereken olanı sallamak öldürmek çözüm değil.
olanı sallamak derken?

Valla ben sinekleri öldürdüğüm aletle imha ediyorum. Tüm pencereler kapalı nasıl giriyorlar anlamıyorum.