Optical adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuanda Batışımızı İzliyoruz - 3. İflas
47
●5.574
- 04-10-2024, 07:20:30ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 milyon masraf ettiğinizi söylemişsiniz
30ton domatesten 45 kuruşa satıştan 45bin lira kazançtan bahsetmişsiniz.
buralardaki tutarsızlığı anlayamadım. - 04-10-2024, 11:31:16Hocam demek istediğinizi anlıyorum. Ben zaten tarlada çalışan çiftçiye alay eder gibi bana 5 liradan 3 kilo domates ver demesinden bahsetmiyorum.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Salçalık domates alınıyor, tarlaya gitmişken en az 50 kilo alır ki tarladan toplamışken 100 kilo bile alınır.
Tarla burada git istediğin kadar topla diyor çoğu. Eskiden demeyebilir, ama şimdi diyorlar. Siz denk gelmemiş olabilirsiniz.
Zira zeytinciler onlar tarlasına sokmaz zaten, direkt üreticinin yerinden pazarcılar gibi düşük kalitelerle cıvık zeytinlerle harmanlanmamış zeytinleri daha düşük fiyata alabiliyorsunuz.