ilk postu okuyunca korktum, son postta bende pek enerji olmadığını farkedip bir rahatlama geldi
öte yandan paganlarda enerji varmıydı merak etmeye başladım
Evde saçma sapan şeyler oluyor :D
18
●1.534
- 30-09-2024, 04:30:32Hocam bu arada oluyor eğer o an bir şeyle ilgileniyorsan veya bir şey düşünüyorsan bazen dışarıdaki sesler sıfırlanıyor ve biraz boşluğa düşünce beyin yani dışarıdaki ses algısı geldiğinde normalde atıyorum 10 metreden duyabileceğiniz sesi beyin size sanki 1 metreden geliyormuş gibi hissettirir. Kapı tıklatmaya bir şey diyemiyorum ama bir şaka olabilir eğer değilse cin sizle şey geçmiş olabilir iki havaya artislik yapın hayırdır falan diye bi daha yapmaz. Neden diye sorma
- 30-09-2024, 08:11:09Hocam anlar dinlemek isterim..Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2024, 09:14:22Hocam görünüşe göre cininiz yalnız ve ilgi bekliyor. Müsait olunca beraber sohbet edin, yalnız olmadığını söyleyin. "Ben varım" diyin. Ama bi da kapıları tıklatıp tıklatıp kaçmasın sonra bozuşuruz falan diyinfivefingerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2024, 10:48:18Plasebo mu bilmiyorum fakat ben eskiden haftada en az 2 gün kabus görürdüm, mesela biri içinden şarkı söylerken ben onu sesli söylemeye başlardım, çok fazla dejavu olurdum ama dejavuyu rüyamda görüyordum garip bişeydi,
Miraç kandilinde doğmuşum ama şu son 6-7aydır annemin verdiği muskadan mı yoksa dinden baya uzaklaşmam sebebiylemi bilmiyorum fakat özellikle kabuslarım bıçak gibi kesildi diğer olaylarda hiç başıma gelmiyor artık..
Sanırım ya dinden uzaklaştığım için enerjim düştü yada muska etkisini gösterdi
- 30-09-2024, 21:03:51Kapı tıklatma olayı banada oldu. 2 defa kapı tiklatildi kim o dedim ses çıkmayınca kapiyi açtım kimse yoktu hemen içeri girdim kardesim mutfakta oturuyordu. Senmi kapıyı tıklattın diye sordum yok dedi. Zaten öyle bir yayılmıştı ki yerine öyle bir iki saniyede bu işleri yapacak değil. Zaten çocukta değil kapi tıklatipta uğraşsın.
