Plasebo mu bilmiyorum fakat ben eskiden haftada en az 2 gün kabus görürdüm, mesela biri içinden şarkı söylerken ben onu sesli söylemeye başlardım, çok fazla dejavu olurdum ama dejavuyu rüyamda görüyordum garip bişeydi,
Miraç kandilinde doğmuşum ama şu son 6-7aydır annemin verdiği muskadan mı yoksa dinden baya uzaklaşmam sebebiylemi bilmiyorum fakat özellikle kabuslarım bıçak gibi kesildi diğer olaylarda hiç başıma gelmiyor artık..
Sanırım ya dinden uzaklaştığım için enerjim düştü yada muska etkisini gösterdi