• 24-09-2024, 13:26:59
    #10
    Denetleme mekanizması yok İsteyen At koşturuyor istediği yöne doğru
  • 24-09-2024, 13:29:59
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi tarifem bitti ek 3 gb aldım 2 saatte bitti sonra pepsiden kod yazdım 500mb aldım o başlamasıyla bitmesi bir oldu 😀

    Üstad ironi yaptım zaten ülkede üretim yok yargı yok adalet yok sadece tüketim var ve enflasyon var bu şekilde diğer ülkelerle kıyaslamak zaten absürt kaçar araba almayı bırak dışarda döner yemeye korkar olduk
  • 24-09-2024, 13:35:50
    #12
    3g olarak kullanın belki daha stabil kullanırsınız. Bizim ülkede periyotlandırma diye bir şey var sen 1 mb kullansan bile 100 mb üzerinden periyotlandırıyorlar bu yüzden hızlı bitiyor.
  • 24-09-2024, 13:39:36
    #13
    Halk dandik seviyor , kararlarını'da o yönde veriyor o yüzden.