Konu
Neden herşeyin dandiğini kullanıyoruz?
24-09-2024, 13:35:50
#12
CrawlArmy
3g olarak kullanın belki daha stabil kullanırsınız. Bizim ülkede periyotlandırma diye bir şey var sen 1 mb kullansan bile 100 mb üzerinden periyotlandırıyorlar bu yüzden hızlı bitiyor.