kendi tarifem bitti ek 3 gb aldım 2 saatte bitti sonra pepsiden kod yazdım 500mb aldım o başlamasıyla bitmesi bir oldu 😀
Üstad ironi yaptım zaten ülkede üretim yok yargı yok adalet yok sadece tüketim var ve enflasyon var bu şekilde diğer ülkelerle kıyaslamak zaten absürt kaçar araba almayı bırak dışarda döner yemeye korkar olduk