• 19-09-2024, 22:04:43
    #1
    Merhaba,


    Bugün Yusuf İpek'in yaptığı şu video ile karşılaştım:
    https://www.youtube.com/watch?v=nilQpdPfCLc



    Ben genel olarak bu videoyu haklı buldum siz ne düşünüyorsunuz?


    Özellikle Netflix gibi platformlarda YouTube gibi kaliteyi elle seçememek tamamen saçmalık.
  • 19-09-2024, 22:08:46
    #2
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,


    Bugün Yusuf İpek'in yaptığı şu video ile karşılaştım:
    https://www.youtube.com/watch?v=nilQpdPfCLc



    Ben genel olarak bu videoyu haklı buldum siz ne düşünüyorsunuz?


    Özellikle Netflix gibi platformlarda YouTube gibi kaliteyi elle seçememek tamamen saçmalık.
    Çok zengin değilsen mantıklı.
  • 19-09-2024, 22:09:03
    #3
    hani normal kişiler bi nebze iyi yt al spotify al falan maks 3-4 aboneliği oluyor bizim işlerle uğraşan adamlar yok capcut al, yok ai sitesine abone ol, adobe üyeliği al,eklenti al,tema al bitmiyor
  • 19-09-2024, 22:40:13
    #4
    "Ben Steam'de internete bağlı olmadan oyun oynayamıyorsam korsan oyun oynamak benim hakkım."

    demekle

    "Ben bilgisayar olmadan internete giremiyorum. O halde çalıntı bilgisayar kullanmak benim hakkım."

    demek aynı şey.

    Firmalar kimseye bir şey dikte etmiyor. Hizmetlerinin olanak ve sınırlarını, bilgilendirme ve sözleşmelerle bildiriyorlar. Biz de bunları kabul ederek bu hizmetleri alıyoruz. Ha, belirtmiyorlarsa bu yasal yollarla çözülür veya çözülmez. Ama bu olumsuzluklar illegal yollara başvurma hakkı doğurmaz.

    Evet, günümüz kapitalist düzeni çok acımasız. Abonelik meselesi hepimizin canını yakıyor. Bu duruma olması gereken tepki boykot gibi yollarla olur. Korsan oyun, film, program olayını hiçbir sebep haklı gösteremez.

    Yusuf İpek kıymetli bir yayıncı. Ancak bence bu konuda tamamen haksız.