hani normal kişiler bi nebze iyi yt al spotify al falan maks 3-4 aboneliği oluyor bizim işlerle uğraşan adamlar yok capcut al, yok ai sitesine abone ol, adobe üyeliği al,eklenti al,tema al bitmiyor