• 15-09-2024, 21:58:49
    #1
    Bu bir siyaset değildir.

    İnsanlar düşünme yeteneklerini kayıp ettiler. Sosyal medyada ne gördülerse onu yapıyorlar.
    1 Hafta önce akrabamın nişanına gittim. Abi sosyal medya için organizasyon, 3 kişinin ayrı video çekmesi, çok tuhafıma gitti.
    Sanki sosyal medyadaki hareketleri ezberlemiş ve uyguluyorlar.
    Hepsini sosyal medya hesabında paylaşmış akrabam kız da erkek te.

    Biz geri kaldık heralde (:

    bu arada 30 yaşımda hayatımda en iyi yaptığım olaylardan birisi ekran süresini azaltmak oldu.
    Umarım sosyal medya konusunda cahil kalırım
  • 15-09-2024, 22:01:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    düşünmek zor olanı bu yüzden taklit her zaman kolayı. geçen gün otopark arıyordum, benim gibi arayanlarda var. peşimde 6 araba gelmiş 20-25 dk yol kapalı kaldı
  • 15-09-2024, 22:01:45
    #3
    Instagram'da 3-5 kişiye hava atmak için yapılan aşırı gereksiz şeyler bence. O harcanan paralarla yurtdışında güzel bir balayı yaparsın.
  • 15-09-2024, 22:04:44
    #4
    Moda neyse o yapılır 2 yıl sonra modası geçtiği için geri dönüp baktıklarında biz ne yapmışız derler.
    Gerçekten bazı anların özel kalması lazım sonra insanların yüzü gülmüyor haset bakışlardan dolayı
  • 15-09-2024, 22:07:47
    #5
    instagram kapanınca tatil rezervasyonlarını iptal ettiren milletiz.
    konu kilitlenebilir.
  • 15-09-2024, 22:14:49
    #6
    Herkes neyden zevk alıyorsa onu yapar , sosyal medya size keyif vermiyorsa kullanmazsınız.
    insanların neyi kullanacağını , tercih edeceğini eleştirmek bizim ülkemizde huy olmuş.
    Bizim halk kendi kullanmadığı her şey saçma olarak görüyor.

    10 Sene önceye kadar internetten para kazanıyorum dediğinde , insanlar mal mal yüzüne bakıyordu. Sigortalı işe gir adam gibi diyorlardı : )