Herkes neyden zevk alıyorsa onu yapar , sosyal medya size keyif vermiyorsa kullanmazsınız.
insanların neyi kullanacağını , tercih edeceğini eleştirmek bizim ülkemizde huy olmuş.
Bizim halk kendi kullanmadığı her şey saçma olarak görüyor.
10 Sene önceye kadar internetten para kazanıyorum dediğinde , insanlar mal mal yüzüne bakıyordu. Sigortalı işe gir adam gibi diyorlardı : )