• 14-09-2024, 21:36:55
    #1
    Her geçen gün Güney Amerikan Tipi/Tarzı haberlerle uyanıyoruz. Bize ne oldu?
    Kimsenin kimseye tahammülü kalmadı. En ufak şeyde kanlı pıçaklı şeyler oluyor.
    Twitter'a girsen ayrı bir bela,Microsoft Edge'nin ana sayfasına girsen ayrı bir bela.
    Sizce toplumun bu hale gelmesinin ana etkenleri neler olabilir?


    https://www.youtube.com/watch?v=lFnCetjG6p8
    • elyesaayse
    elyesaayse bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-09-2024, 21:40:32
    #2
    Wordpress
    Tek sebebi
  • 14-09-2024, 21:42:13
    #3
    Sahip olmanın çalmaktan daha kolay olduğu ülkeden çalmanın sahip olmaktan daha kolay olduğu ülkeye geçiş yaptık hocam
  • 14-09-2024, 21:42:52
    #4
    Malumunuz
  • 14-09-2024, 21:49:36
    #5
    FB & IG Reklam Hizmeti 🏆
    Geçim sıkıntısı , adaletin tam olarak işlememesi , haksızlığın hat safhada olması ve daha niceleri .... Çok üzücü bir durum gerçekten
  • 14-09-2024, 23:18:41
    #6
    Toplum hak ettiğini yaşıyor. Cumanın gelişi perşembeden bellidir. Merak etmeyin bir süre sonra bunlar normalleşecek.
    Daha beterleri yaşanacak onlar anormal olacak. Şuan ki yaşananlar onların yanında normal sayılacak.
  • 14-09-2024, 23:27:12
    #7
    Kişisel Rütbe
    2002 dem önce insanlara ekonomi kötüyse kim düzeltir diye sorulduğunda ya iktidar ya da ana muhalefet derdi şimdi ise kimse kurtaramaz diyor