Her geçen gün Güney Amerikan Tipi/Tarzı haberlerle uyanıyoruz. Bize ne oldu?
Kimsenin kimseye tahammülü kalmadı. En ufak şeyde kanlı pıçaklı şeyler oluyor.
Twitter'a girsen ayrı bir bela,Microsoft Edge'nin ana sayfasına girsen ayrı bir bela.
Sizce toplumun bu hale gelmesinin ana etkenleri neler olabilir?
https://www.youtube.com/watch?v=lFnCetjG6p8