Merhaba arkadaşlar, geçenlerde Kuşadası yaşamıyla alakalı ve oraya taşınmayla ilgili soru sormuştum. Eşimle aldığımız karar neticesinde kuşadasına gitmeye karar verdik gibi ama didimi görmüş, marmarisi görmüş, kuşadasını görmüş biri olarak seçimde zorlanıyorum.
Artıları ve eksikleriyle nereyi tavsiye edersiniz?
Şöyle çocukların okul durumu da var. Yani herşeyi düşünerek gitmek istiyoruz.
Kuşadası mı? Didim mi? Ya da Başka Yer mi?
3
●146
- 07-09-2024, 22:23:09Didim daha iyidir.
Kuşadası ne şehir olabildi, ne tatil kasabası. Arada sıkışıp kaldı ve yabancıları özellikle ingilizleri zamanında çok kazıkladıkları için yabancı turistte elini ayağını çekti. Artık gelenler de kimseye faydası olmayanlar.
Ev kiraları ya da satın alma fiyatları gereksiz uçtu. Yaz harici sosyal yaşam sıfırın altında.
Yerinizde olsam tüm bu şıkları es geçer yukarıda arkadaşın dediği gibi Fethiye'de bir yere ya da İzmir/Urla'ya yerleşirim.