Didim daha iyidir.
Kuşadası ne şehir olabildi, ne tatil kasabası. Arada sıkışıp kaldı ve yabancıları özellikle ingilizleri zamanında çok kazıkladıkları için yabancı turistte elini ayağını çekti. Artık gelenler de kimseye faydası olmayanlar.
Ev kiraları ya da satın alma fiyatları gereksiz uçtu. Yaz harici sosyal yaşam sıfırın altında.
Yerinizde olsam tüm bu şıkları es geçer yukarıda arkadaşın dediği gibi Fethiye'de bir yere ya da İzmir/Urla'ya yerleşirim.