• 30-08-2024, 21:56:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar hepinize iyi akşamlar dilerim. Bir şarkı için uzun süredir düşünüyor ve çalışıyordum ve tamamladık gibi kısa bir kesitini sizlerle paylaşmak istedim. Nasıl olmuş? Sizce güzel mi?


    https://youtu.be/HE9J_thSdtw?si=hS8MFDQyYzzDcV_V
  • 30-08-2024, 21:58:55
    #2
    gayet güzel dostum başarılarının devamını dilerim
  • 30-08-2024, 22:00:36
    #3
    Beğendim başarılı
  • 30-08-2024, 22:01:28
    #4
    Oldukça başarılı. Tebrikler.
    • ardabasar
    ardabasar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-08-2024, 22:01:37
    #5
    karaytumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel dostum başarılarının devamını dilerim
    Desteğiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam 😊🙏

    inancbusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beğendim başarılı
    Desteğiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam 😊🙏
  • 30-08-2024, 22:01:48
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldukça başarılı. Tebrikler.
    Desteğiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam 😊🙏
  • 30-08-2024, 22:02:39
    #7
    Bende begendim, başarılar.
  • 30-08-2024, 22:03:10
    #8
    kmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende begendim, başarılar.
    Desteğiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam 😊🙏
  • 30-08-2024, 22:36:30
    #9
    Kurumsal PLUS
    Gayet başarılı.