Merhaba arkadaşlar hepinize iyi akşamlar dilerim. Bir şarkı için uzun süredir düşünüyor ve çalışıyordum ve tamamladık gibi kısa bir kesitini sizlerle paylaşmak istedim. Nasıl olmuş? Sizce güzel mi?


https://youtu.be/HE9J_thSdtw?si=hS8MFDQyYzzDcV_V