• 25-08-2024, 18:22:30
    #1
    Merhabalar,

    Bir zamanların prestij yaratan telefonu BlackBerry neden battı? BlackBerry yükseliş ve batış hikayesi konularını ele aldığım BlackBerry başarı hikayesi videosu sizlerle. Objektif yorumlarınızı bekliyorum.


    https://youtu.be/7UbtypbNpiQ
  • 25-08-2024, 18:29:22
    #2
    Müsait zamanımda bakarımda, sebepsiz şekilde hayran olduğum teknoloji firmalarından biridir.Bu şirkete Ceo olup pazar payını yükseltme gibi garip bir fantezim bile vardır...

    Favori modelim :
  • 25-08-2024, 18:33:33
    #3
    Güvenli bir telefondu hiçbir şekilde kimseye veri paylaşmıyordu. Aynı zamanda kendi işletim sistemini ve tasarımını dayatması sonucu puf oldu.
  • 25-08-2024, 18:36:50
    #4
    Business kitle arasında yakaladığı muhteşem "klaslık" performansını, sokaktaki çoğunluk kitleye "fonksiyonel kullanışlılık" olarak taşıyamadı. Zira sokaktaki kitle sadece zamanın Twitter şimdinin x kitlesinden ibaret değildi. Twitter için yeterli ve ideal bir araç olsada diğer sosyal ağlar için çok da kullanışlı olmadığı bir gerçek idi. Artık mobil cihazlar pc'ler yada laptop'lar kadar kapsamlı hatta fazla iş görür hale dönüştü. BlackBerry bunu maalesef başaramadı, tarihin tozlu raflarında yerini almasıda doğal oldu.

    Tıpkı Ericsson yada Nokia serileri gibi.. ki Lumia bile yalan oldu ise BlackBerry'inin piyasa şartlarında dayanması imkansız ötesi mucize ile eşdeğer olurdu..