Business kitle arasında yakaladığı muhteşem "klaslık" performansını, sokaktaki çoğunluk kitleye "fonksiyonel kullanışlılık" olarak taşıyamadı. Zira sokaktaki kitle sadece zamanın Twitter şimdinin x kitlesinden ibaret değildi. Twitter için yeterli ve ideal bir araç olsada diğer sosyal ağlar için çok da kullanışlı olmadığı bir gerçek idi. Artık mobil cihazlar pc'ler yada laptop'lar kadar kapsamlı hatta fazla iş görür hale dönüştü. BlackBerry bunu maalesef başaramadı, tarihin tozlu raflarında yerini almasıda doğal oldu.

Tıpkı Ericsson yada Nokia serileri gibi.. ki Lumia bile yalan oldu ise BlackBerry'inin piyasa şartlarında dayanması imkansız ötesi mucize ile eşdeğer olurdu..