Hepsiburada limit hesabım 6 aydır açıktı ve yaklaşık 50.000 liraya kadar limitim yükseldi.
Aklıma bir şey takıldı ve cevabını 2 aydır aradım bulamadım bu yüzden hesabımı kapattım.
Aklıma takılan konu;
Bu sistem kredi birliğine bağlı bu yüzden verilen limit bir nevi kredi kart gibi gözüyor gibi geldi bana bu yüzden diğer bankalardan istediğim limiti alamadığımı düşündüm.
Bu konunun cevabını merak eden var mı böyle bir sorun yaşayan var mı peki ?
Hepsiburada limit hesabımı kapattım mantıklı mı sizce ?
12
●482
- 22-08-2024, 20:29:28
- 22-08-2024, 20:30:30bununla alakası olduğunu düşünmüyorum, bana hiçbir banka limit vermiyordu icram oldu daha sonra hepsiburada limit tanımlamıştı hepsiyle telefon alıp nakite çevirmiştim, işe yarar bir uygulama benim tercihim.
- 22-08-2024, 20:32:55Açıkçası bir eşten dosttan borç alıp işletmek daha mantıklı , aldığınız telefonunun normal fiyatının üstüne ne kadar ek ödeme bindi ?engincanbesli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2024, 20:33:44eşten dosttan borç alabiliyorsan o daha mantıklı zaten, çok fazla borç binmedi 12 taksit yaptım hepsiburadaya ödeme yapamadım icralığım şu an zaten, ödemezseniz eğer icraya verilirsiniz bu da banka sicilinizi etkiler. faiz miktarını hatırlamıyorum telefon 10kysa 12 taksitte 12k falan oldutexstayxin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2024, 20:36:22Hepsipay'da yapılan tüm işlemler Kredi Birliğine bağlı olduğundan diğer bankaların işlemleri gibi aynı değerde gözüküyor.kmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ara deneme amaçlı geziyordum teklif al diye bir yere bastım telefona 4 bankadan mesaj geldi kredi teklifiniz onaylanmadı diye o gün yüksek miktar kredi not düşüşü yaşadım. - 22-08-2024, 20:41:48Peki hepsiburada limit hesabı kredi kart gibi mi gözüküyor anlamadığım tek konu bu. KKB nin bana tanımladığı kart limitini dolduruyor mu yani?Pmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle