texstayxin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası bir eşten dosttan borç alıp işletmek daha mantıklı , aldığınız telefonunun normal fiyatının üstüne ne kadar ek ödeme bindi ?
eşten dosttan borç alabiliyorsan o daha mantıklı zaten, çok fazla borç binmedi 12 taksit yaptım hepsiburadaya ödeme yapamadım icralığım şu an zaten, ödemezseniz eğer icraya verilirsiniz bu da banka sicilinizi etkiler. faiz miktarını hatırlamıyorum telefon 10kysa 12 taksitte 12k falan oldu