Hepsiburada limit hesabım 6 aydır açıktı ve yaklaşık 50.000 liraya kadar limitim yükseldi.

Aklıma bir şey takıldı ve cevabını 2 aydır aradım bulamadım bu yüzden hesabımı kapattım.
Aklıma takılan konu;

Bu sistem kredi birliğine bağlı bu yüzden verilen limit bir nevi kredi kart gibi gözüyor gibi geldi bana bu yüzden diğer bankalardan istediğim limiti alamadığımı düşündüm.

Bu konunun cevabını merak eden var mı böyle bir sorun yaşayan var mı peki ?