• 17-08-2024, 17:17:17
    #1
    Merhaba,

    Reels / Video çekimleri için DSLR Kamera önerebilecek kimse var mı?
    30-35k maksimum bütçe ile?
  • 17-08-2024, 17:19:17
    #2
    Hayırlı olsun yeni cihaz ve projelerin abi. Takipteyim.
  • 17-08-2024, 17:22:48
    #3
    Fuji’ye bakın isterseniz. Yeni nesil cihazları çok başarılı ve bir çok yayıncının tercihi.

    XT4 kullanmıştım ve çokta memnundum, hem kamera hemde fotoğrafta çok başarılı bir cihaz.
  • 17-08-2024, 17:23:34
    #4
    AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fuji’ye bakın isterseniz. Yeni nesil cihazları çok başarılı ve bir çok yayıncının tercihi.

    XT4 kullanmıştım ve çokta memnundum, hem kamera hemde fotoğrafta çok başarılı bir cihaz.
    Canon EOS R50 inceliyorum şu an ama fikriniz nedir?
  • 17-08-2024, 17:59:45
    #5
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canon EOS R50 inceliyorum şu an ama fikriniz nedir?
    Bu işin profesyoneli olmasam da, bence canon bir rüzgardı, esti ve bitti. Artık çok daha uyguna çok iyi cihazlar var farklı markalarda.
  • 17-08-2024, 20:06:16
    #6
    AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işin profesyoneli olmasam da, bence canon bir rüzgardı, esti ve bitti. Artık çok daha uyguna çok iyi cihazlar var farklı markalarda.
    R50, D7500 arasında kaldım valla
  • 17-08-2024, 20:32:22
    #7
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun yeni cihaz ve projelerin abi. Takipteyim.
    Yok be genel işler