AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işin profesyoneli olmasam da, bence canon bir rüzgardı, esti ve bitti. Artık çok daha uyguna çok iyi cihazlar var farklı markalarda.
R50, D7500 arasında kaldım valla