• 14-08-2024, 18:22:29
    #2
    Bu tarz yerlerin çoğunda var. CZN getirmedi yani.

    Konuya bu cevabı yazdım diye engellemek nedir sayın hocam? Küfür mü ettim, saygısızlık mı yaptım?
  • 14-08-2024, 18:23:09
    #3
    Sodanin 110 TL olmasinin sebebi neymis
  • 14-08-2024, 18:25:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz yerlerin çoğunda var. CZN getirmedi yani.
    Getirdi diyen kim?

    İşlediği sevapları videoya çekip gözümüze sokup, 3₺ gelişi olan sodayı 110₺’ye satıp servis bedeli alması sorun.
  • 14-08-2024, 18:30:19
    #5
    Ayrıca 7. maddede ise ürünün geri gönderilmesiyle de tüketiciye herhangi bir sorumluluk verilemez.
    Dolayısıyla tüketici onayı, bilgisi olmaksızın masasına getirilen servis bedeli hatta kuver ikramları vs ücretsiz sunulmak zorundadır. Ödenen ücret, kanuna aykırıdır. Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurulabilir.
  • 14-08-2024, 18:32:44
    #6
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getirdi diyen kim?

    İşlediği sevapları videoya çekip gözümüze sokup, 3₺ gelişi olan sodayı 110₺’ye satıp servis bedeli alması sorun.
    İşlediği sevapları gözümüze sokmuyor. Çoğu kişinin yapamadığını yapıp teşvik ediyor. Bu genç yaşında yaptıkları iyilikler bile takdire şayan. İyilik paylaştıkça çoğalır.
  • 14-08-2024, 18:34:43
    #7
    Gitmeyin kardeş silah zoruyla mı götürüyorlar sizi.
    Kesinlikle burakı savunmuyorum kendisini hiçte sevmem. Yazım yanlışını da bilinçli olarak yaptım.
  • 14-08-2024, 18:35:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Adamı kıskanıyorsun gibime geldi
  • 14-08-2024, 18:35:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Geç bile kalmış, esnaflar bile alıyor artık hizmet bedeli.