Getirdi diyen kim?
İşlediği sevapları videoya çekip gözümüze sokup, 3₺ gelişi olan sodayı 110₺ye satıp servis bedeli alması sorun.
İşlediği sevapları gözümüze sokmuyor. Çoğu kişinin yapamadığını yapıp teşvik ediyor. Bu genç yaşında yaptıkları iyilikler bile takdire şayan. İyilik paylaştıkça çoğalır.