BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Getirdi diyen kim?

İşlediği sevapları videoya çekip gözümüze sokup, 3₺ gelişi olan sodayı 110₺’ye satıp servis bedeli alması sorun.
İşlediği sevapları gözümüze sokmuyor. Çoğu kişinin yapamadığını yapıp teşvik ediyor. Bu genç yaşında yaptıkları iyilikler bile takdire şayan. İyilik paylaştıkça çoğalır.