ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz yerlerin çoğunda var. CZN getirmedi yani.
Getirdi diyen kim?

İşlediği sevapları videoya çekip gözümüze sokup, 3₺ gelişi olan sodayı 110₺’ye satıp servis bedeli alması sorun.