• 12-08-2024, 17:47:27
    #10
    Geçtiğimiz günler benimde başıma geldi birisi R10 hesabımı ele geçirip birilerine hiç alakam olmadığı konularda mesaj atmış youtube smm panel vs gibi 2 faktörlü doğrulamayı aktif ettim haricinde kiminle işlem yapıyorsanız paylaştığı İBan Hesap no neyse artık R10 daki ismiyle karşılaştırın. Belkide benim üzerimden de bir başkasını mağdur edeceklerdi ancak moderatör hocalarım erken farketmiş çok şükür.
  • 12-08-2024, 19:33:58
    #11
    Hocam geçmiş olsun numara yabancı bile olsa girdiği cihazdan IP adresi bulunur daha önce örneğini de görmüştüm şikayetçi olmayı ihmal etmeyin. İşin ehli biriyse önlemini almıştır ama genelde bu işleri yapanlar kendilerini akıllı zanneden salklar o yüzden şikayette bulunun.
  • 12-08-2024, 22:21:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SentezReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun numara yabancı bile olsa girdiği cihazdan IP adresi bulunur daha önce örneğini de görmüştüm şikayetçi olmayı ihmal etmeyin. İşin ehli biriyse önlemini almıştır ama genelde bu işleri yapanlar kendilerini akıllı zanneden salklar o yüzden şikayette bulunun.
    yarın sabahtan ilk işim bu olacak
  • 13-08-2024, 11:34:14
    #13
    AtomAnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikâyetle vs yormayın kendinizi hocam, öldüğünde Allah'a yakalanacak zaten, ve sizin bu dünyada işlediğiniz günahların bir kısmını alacak
    Türkiye'nin gelişmeme sebebine örnek düşünce tarzı. Bu kafadan çıkmadığınız sürece, herhangi bir toplumsal gelişme olur.
    Bina göz göre çürük olmasına rağmen, sağlamdır raporu verseler "Allah olduğunda yakacak zaten, şikayetle uğraşmayın, yormayın kendinizi" demek gibi bir şey bu.
    Kaderciliği biraz azaltın hocam. Tavsiye hoşlandığım bir şey değil ama bu tarz hainlikleri mazur "gördürmeye" çalışan insanları bilinçsizce konuştuğunu vurgulamak istiyorum.
    Çünkü, Allah yakacak zaten, yormayın kendinizi anlayışına göre tüm suçluların peşini bırakmamız gerek? Teröristinden p3dofilisine, hırsızından dolandırıcısına hepsi zaten cehenneme gidecek, yormayın kendinizi düşüncesinin toplumsal yapımızda barındırılmaması gerektiğinin farkına varın. Bu düşüncenin yayılması suçun kendisinden bile daha tehlikeli. Çünkü suça karşı tepki koymayı pasifize ediyor. Lütfen bilinçli olun. Etik dışı ve suç içeren eylemleri yetkililere bildirin.

    Mr. Barış'a da teşekkürler
  • 13-08-2024, 14:06:40
    #14
    erenacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin gelişmeme sebebine örnek düşünce tarzı. Bu kafadan çıkmadığınız sürece, herhangi bir toplumsal gelişme olur.
    Bina göz göre çürük olmasına rağmen, sağlamdır raporu verseler "Allah olduğunda yakacak zaten, şikayetle uğraşmayın, yormayın kendinizi" demek gibi bir şey bu.
    Kaderciliği biraz azaltın hocam. Tavsiye hoşlandığım bir şey değil ama bu tarz hainlikleri mazur "gördürmeye" çalışan insanları bilinçsizce konuştuğunu vurgulamak istiyorum.
    Çünkü, Allah yakacak zaten, yormayın kendinizi anlayışına göre tüm suçluların peşini bırakmamız gerek? Teröristinden p3dofilisine, hırsızından dolandırıcısına hepsi zaten cehenneme gidecek, yormayın kendinizi düşüncesinin toplumsal yapımızda barındırılmaması gerektiğinin farkına varın. Bu düşüncenin yayılması suçun kendisinden bile daha tehlikeli. Çünkü suça karşı tepki koymayı pasifize ediyor. Lütfen bilinçli olun. Etik dışı ve suç içeren eylemleri yetkililere bildirin.

    Mr. Barış'a da teşekkürler

    allah zaten yakacak anlamında veya benzer anlama gelecek yönde değil ki benim söylediğim

    Bud urumun mağdur kişinin günahlarının azalma sebebi olduğunu belirtmek istemiştim, söylediklerimin arkasındayım ama anladıklarınıza karışmam