Geçtiğimiz günler benimde başıma geldi birisi R10 hesabımı ele geçirip birilerine hiç alakam olmadığı konularda mesaj atmış youtube smm panel vs gibi 2 faktörlü doğrulamayı aktif ettim haricinde kiminle işlem yapıyorsanız paylaştığı İBan Hesap no neyse artık R10 daki ismiyle karşılaştırın. Belkide benim üzerimden de bir başkasını mağdur edeceklerdi ancak moderatör hocalarım erken farketmiş çok şükür.