• 11-08-2024, 00:49:12
    #1
    Keyfi iadelere devam. Normalde bu sene gerçekleşecekti, 2025'e ertelendi. Şimdi de bir sene daha erteleme olmuş.

    https://finans.mynet.com/haber/detay...-sonra/487485/
  • 11-08-2024, 00:50:55
    #2
    Growth Manager
    zaten ilk çıktığında direkt 2025 de başlayacak diyordu
  • 11-08-2024, 00:53:48
    #3
    Ben alıcı olarak hiç doğru bulmuyorum. Ayıplı mal olmadığı sürece kargo ücreti alıcı tarafından karşılanmalı.
  • 11-08-2024, 00:56:02
    #4
    Bu satıcılara yazık kardeşim ya zaten aracı platformlar karın kaçta kaçını götürüyor. Kargosu felan zarar ediyor bu adamlar. Ayıplı /Kusurlu ürün yoksa iade kargosunu neden satıcı ödesinki.
  • 11-08-2024, 00:57:34
    #5
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten ilk çıktığında direkt 2025 de başlayacak diyordu
    Maalesef 2025'te başlamıyor. 1 Ocak 2026 tarihine ertelenmiş. Yine ve yeniden..
  • 11-08-2024, 00:58:39
    #6
    Yıldık valla şu iadelerden.....
  • 11-08-2024, 00:59:33
    #7
    Growth Manager
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef 2025'te başlamıyor. 1 Ocak 2026 tarihine ertelenmiş. Yine ve yeniden..
    e yine ertelenir diye düşünüyorum ben o tarih gelse bile.
  • 11-08-2024, 01:09:10
    #8
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e yine ertelenir diye düşünüyorum ben o tarih gelse bile.
    1 seneyi az süre gibi görüyorlar herhalde. Rahatlıkla erteleme yapabiliyorlar.

    En kötü günlük 10 kargo çıkan firma aylık 300 kargo çıkmış oluyor. Günlük çıktığı 10 kargodan %10 oranda yani 9 başarılı ama 1 kargo iade gelse 30 kargo aylık keyfi İade olmuş oluyor. En düşük kargo ücretini 60₺ olarak hesap yapsak 1800₺ aylık sadece geri dönen ve onun ilk karşıya gönderimleri ile 3600₺ aylık çöpe giden para oluyor. Senelik sadece keyfi geri dönen iade ücreti 21.600₺ olur. Buna gönderim ücretini de ekleyin. 43.200₺ bir firmanın en iyimser oranlarda senelik iade edilen siparişlere ödediği kargo ücretidir.
  • 11-08-2024, 01:09:31
    #9
    Ben kendi satışlarımda keyfi iadelerde kargo ücretini kesiyorum. 500-1000 lira sokağa atacak param yok.